Demons
魔鬼

When the days are cold
天氣漸漸轉冷
And the cards all fold
卡片一張張地摺疊
And the saints we see
我們熟知的聖人
Are all made of gold
也不過是由金錢堆積而成

When your dreams all fail
當你的夢想落空
And the ones we hail
而我們擁戴的人
Are the worst of all
卻是最糟糕的人
And the blood’s run stale
連血液都漸漸地腐敗

I wanna hide the truth
我想隱藏這醜陋的真實
I wanna shelter you
我想要庇護你
But with the beast inside
但是深伏內心的野獸
There’s nowhere we can hide
讓我們無處可躲

No matter what we breed
無論我們孕育了什麼
We still are made of greed
我們生來便貪婪
This is my kingdom come
這是我的末日王國
This is my kingdom come
這是我的末日王國

When you feel my heat
當你靠近我的身軀
Look into my eyes
看進我的眼裡
It’s where my demons hide
那裡有隻潛藏的魔鬼
It’s where my demons hide
那裡有隻潛藏的魔鬼
Don’t get too close
別離我太近
It’s dark inside
別發現我內心的黑暗
It’s where my demons hide
那裡有隻潛藏的魔鬼
It’s where my demons hide
那裡有隻潛藏的魔鬼

At the curtain’s call
一切終將落幕
It's the last of all
現在到了結尾處
When the lights fade out
當燈光暗下
All the sinners crawl
所有的罪孽滋生

So they dug your grave
所以他們為你挖掘墳墓
And the masquerade
那些虛偽的人
Will come calling out
在你陷入困境時
At the mess you made
將會大聲的喧囔

Don't wanna let you down
我不想讓你淪陷
But I am hell bound
但我也快要踏入地獄
Though this is all for you
雖然一切都是為了你
Don't wanna hide the truth
我不想再隱藏這一切

No matter what we breed
無論我們孕育了什麼
We still are made of greed
我們生來便貪婪
This is my kingdom come
這是我的末日王國
This is my kingdom come
這是我的末日王國


When you feel my heat
當你靠近我的身軀
Look into my eyes
看進我的眼裡
It’s where my demons hide
那裡有隻潛藏的魔鬼
It’s where my demons hide
那裡有隻潛藏的魔鬼
Don’t get too close
別離我太近
It’s dark inside
別發現我內心的黑暗
It’s where my demons hide
那裡有隻潛藏的魔鬼
It’s where my demons hide
那裡有隻潛藏的魔鬼


They say it's what you make
他們說,這都是你造成的
I say it's up to fate
我說,這是命運造成的
It's woven in my soul
我的靈魂深處在扭曲
I need to let you go
我必須放開你的手

Your eyes, they shine so bright
你的眼睛是那麼地閃閃發亮
I wanna save that light
我不想讓它們失去光彩
I can't escape this now
我無法逃脫這一切
Unless you show me how
你能拯救我嗎?

When you feel my heat
當你靠近我的身軀
Look into my eyes
看進我的眼裡
It’s where my demons hide
那裡有隻潛藏的魔鬼
It’s where my demons hide
那裡有隻潛藏的魔鬼
Don’t get too close
別離我太近
It’s dark inside
別發現我內心的黑暗
It’s where my demons hide
那裡有隻潛藏的魔鬼
It’s where my demons hide
那裡有隻潛藏的魔鬼
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    May 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()