close

 

"Boulevard Of Broken Dreams"
碎夢大道

I walk a lonely road
我走在一條孤獨的道路上
The only one that I have ever known
這條道路是我唯一認識的
Don't know where it goes
雖然不知道將通往哪裡
But it's home to me and I walk alone
但對我來說這就是回家的道路,我獨自走著

I walk this empty street
我走在空蕩蕩的街
On the Boulevard of Broken Dreams
我走在碎夢大道上
Where the city sleeps
整個城市都在沈睡
And I'm the only one and I walk alone
我是唯一醒著的人,我獨自走著

I walk alone
我獨自走著
I walk alone
我獨自走著
I walk alone
我獨自走著
I walk a...
我走著

My shadow's the only one that walks beside me
一路上,只有我的影子與我為伴
My shallow heart's the only thing that's beating
唯一的聲響,是我在跳動的心臟
Sometimes I wish someone out there will find me
有時候,我期待有個人會找到我
'Til then I walk alone
但在那之前,我只能一人孤單地走

Ah-ah, ah-ah, ah-ah, aaah-ah,
Ah-ah, ah-ah, ah-ah

I'm walking down the line
我在界線內走著
That divides me somewhere in my mind
而內心深處某個地方已分離破碎
On the border line
我走在界線上
Of the edge and where I walk alone
我遊走邊緣間,我獨自走著


Read between the lines
我思索一切
What's fucked up and everything's alright
想起那些糟糕的事情,但一切都會好轉
Check my vital signs
低頭察看心跳是否有在跳動
To know I'm still alive and I walk alone
確認我還活著,而我仍獨自走著

I walk alone
我獨自走著
I walk alone
我獨自走著
I walk alone
我獨自走著
I walk a...
我走著
 
看到有個人把Boulevard Of Broken Dreams翻成碎夢大道,很喜歡所以也跟著用了,不然我本來是翻成破碎的夢想大道(好冗長= =)
arrow
arrow
    全站熱搜

    May 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()